Një “konspiracion global” minon botën ortodokse, tha kreu i Kishës Ruse

Ekziston një konspiracion global kundër krishterimit ortodoks, beson kreu i Kishës Ruse. Mosmarrëveshja e tanishme e Moskës me Konstandinopolin mbi Ukrainën është vetëm një simptomë, tha ai.

Patriarku Kirill aludoi në një konspiracion global kundër krishterimit ortodoks si shkak i përçarjes në vazhdim mes kishës së tij dhe Patriarkanës Ekumenike të Konstandinopojës gjatë një konference fetare vjetore në Moskë.

Aksionet janë shumë të larta dhe nxitja për të shkatërruar unitetin e Kishës ka një dimension global. Nuk është një luftë mbi juridiksionin. Është një luftë kundër forcës së vetme ortodokse të fuqishme në botë.

Udhëheqësi i krishterë rus shtoi se krishterimi ortodoks shërbeu si një “ishull i lirisë” që qëndronte kundër vlerave dhe ideve të detyruara tek njerëzimi nga globalizmi.

Pretendimi erdhi pasi udhëheqësi i Kishës Ortodokse Ruse po komentonte mbi mundësinë e shërimit të një përçarjeje me Konstandinopojën. Të dy kishat ortodokse nuk janë më në një bashkësi shpirtërore pasi Kisha Ruse thyen lidhjet me homologun e saj të Stambollit. Ky veprim ishte në përgjigje të Konstandinopojës duke revokuar një vendim të 1686, i cili njohu autoritetin e Moskës për të emëruar Metropolitanin e Kievit dhe të gjithë Ukrainën.

Kisha Ortodokse e Ukrainës është një pjesë kanonike e vetëqeverisjes e Kishës Ortodokse Ruse. Pasi një modeli të rregullt, iu dha autonomi në rritje gjatë dekadave, duke arritur statusin e saj të tanishëm pas shpërbërjes së BRSS.

Filaret II (Denisenko), i cili ishte udhëheqës i degës së Ukrainës që nga viti 1968, nuk ishte i kënaqur me autonomi të thjeshtë dhe kërkoi që kisha e tij të njihej autoqefale, pra plotësisht e pavarur nga Moska. Kjo çoi në një përçarje, me Denisenko duke deklaruar veten ‘Patriark’ të ‘Kishës Ortodokse të Ukrainës të Patriarkanës së Kievit’, një organizatë që nuk u njoh si një kishë e duhur ortodokse nga ndonjë kishë tjetër kanonike deri vonë.

Ekziston edhe “Kisha Orthodhokse Autoqefale e Ukrainës”, një organizatë tjetër skizmative e cila ka rrënjë në lëvizjen nacionaliste ukrainase të shekullit të 20-të. Ajo është drejtuar shumë nga një ish-prift i Kishës Ortodokse të Ukrainës, Makariy (Maletych), i cili pretendon titullin e një Metropolitani.

Në mes të tetorit, Patriarkana e Konstandinopojës njohu si Denisenko dhe Maletych si priftërinj kanonikë, duke hedhur poshtë deklaratën e Moskës për ta si skismatike. Ky veprim është menduar si një hap drejt krijimit eventual të një Kishe të re ortodokse të Ukrainës, e cila supozohet të jetë fillimisht pjesë e Patriarkanës së Konstandinopojës, por shpejt do t’i jepet autoqefali.

Kjo e la Moskën me opsionin për të ndjekur shembullin e Konstandinopojës ose për të njoftuar se nuk mund të ketë më bashkësi me kishën, e cila i konsideron priftërinjtë skizmatikë plotësisht shërbëtorë. Moska zgjodhi këtë të fundit.

Patriarku Kirill tha se ndarja e krishterimit ortodoks mbi Ukrainën nuk duhet parë si një shtrirje e thjeshtë e betejave politike në vend apo edhe përplasje të Moskës dhe Konstandinopojës për juridiksionin mbi famullitë ukrainase.

“Tragjedia … ka një dimension mistik dhe kështu duhet ta shohim.”

Burimi: Rt/ Gazeta impakt

NDANI KËTË POSTIM

Mund tju interesojne