Nje raport novator qe egzaminon eksperiencat e 50 grave Britaneze te te gjitha moshave, etnive, vendeve, besimeve apo mosbesimeve dhe kulturave shoqeror te cilat, qe te gjitha, jane konvertuar ne Islam- eshte leshuar dje ne Londer nga Universiteti i Kembrixhit.

Te konvertuarat kan potencial (mundesi) te jene nje influence e fuqishme dhe transformuese per imazhin e komunitetit Musliman si dhe per shoqerine e gjere Britaneze (Angleze)

(Yasir Suleiman)

Raporti i bere nga Qendra per Studimet Islame te Universitetit te Kembrixhit (CSI), ne bashkpunim me Projektin Muslimanet e Rinje (New Muslim Project), eshte nje analize e konvertimit te grave ne Britani ne shekullin 21.

Duke qene forumi i pare I ketij lloji i mbajtur ne Britani, ky studim konkludon nje seri rekomandimesh per te konvertuarit, per trashegimine Muslimane si dhe per komunitetin e gjere Britanez. Ky raport prej 129 faqes gjithashtu permend koston social-shoqeror, emocional dhe shpesh here edhe ate ekonomik te konvertimit, si dhe kontekstin dhe arsyet per te cilat grate po konvertohen ne Islam ne nje shoqeri me perhapje te madhe te stereotipeve negative per fene (besimin).

“Nje tjeter nga temat periodike ishte edhe ajo e portretizimit negativ te Muslimaneve dhe Islamit nga mediat Angleze si dhe roli qe mund te luaj komuniteti i te konvertuarve ne rregullimin e ketij imazhi.

Ky raport synon qe te largoje keqkuptimin dhe keqintepretimin e grave(femrave) te konvertuara ne Islam.”

Hulumtimi nxorri edhe nje rezultat te habitshem, qe femrat e bardha te konvertuara ne Islam kan nje tretman tjeter ne shoqeri ne krahasim me ato te races se zeze. Ne shume reaste eshte ne dem te te konvertuarave me prejardhje Afrikano-Karaibe(iane), te cilat mendohet se jane grupi me I madh etnic qe konvertohen ne Islam, te cilat gjithashtu ne shume raste injorohen dhe lihen te ndjehen te izoluara nga te dyja komunitetet si ai Musliman dhe jomusliman.

Suleimani shton: “ Te konveruarat e bardha mund te konsiderohen si Muslimane ‘trofe’ dhe te perdoren ne menyra te vecante si souvenir i dalluar, si nga pjese te ndryshme te shoqerise ashtu edhe nga vet media. Te konvertuarat me prejardhje Afrikano-Karaibe(iane) mbeten te padukshme, te panjohura dhe te papranuara ne menyre te hapur nga shoqeria. Ato shpesh mund te ndihen si minoritet brenda minoritetit dhe kjo eshte dicka qe duhet te mirret ne konsidrate (te adresohet).”

Njekohesisht, projekti gjithashtu zbulon relacionet komplekse te femrave te konvertuara me familjet e tyre, te cilat variojne prej perjashtimit (debimit), mosbesimit dhe mohimit- deri tek pranimi I plote I besimit dhe vendimit te tyre.

Menaxheri i projketit, Shahla Suleiman tha: “Duke pasur parasyshe imazhin negativ qe mediat ia atribuojne (mveshin) Islamit, si dhe duke konsideruar faktin se shumica e ketyre perceptimeve krijohen per shkak te pozitave te gruas ne Islam, ne deshtem te kuptojme gjendjen paradoksale se perse femrat perendimore te edukuara dhe profesionalisht shume te suksesshme konvertohen ne Islam.”

“Baza e konvertimit eshte besimi dhe spiritualiteti(natyra shpirterore)- por konvertimi eshte gjithashtu edhe fenomen social(shoqeror) I cili eshte shendrruar edhe ne fenomen politik. Nga ky kendveshtrim, konvertimi eshte ceshtje qe I intereson gjithesecilit njelloj ne nje shoqeri. “

“ Debati sapo ka filluar dhe ne kemi nevoje per studime me te hollesishme dhe te informuara per konveritimet ne Islam te cilat adresojne ne menyre direkte interesin si dhe shqetesimin publik. Beteja per nje te ardhme me te mire qendron ne tejkalimin (kapercimin) e politikes te perjashtimit dhe diferences apsolute te bazuar ne nje mospelqim ideologjik per multikulturitetin e jo vetem multikuluren. Te konvertuarit hulumtuan ceshtjen e te drejtave te gruas dhe etikes se veshjes se femres, me ceshtjen e veshjes se hixhabit dhe formave te tjera te ndryshme te veshjes Islame, te cilat diskutohen gjeresisht. Edhe pse te gjitha qendrimet u perfaqesuan ne debat, nje casje e pergjithshme ne mesin e te konvertuarave ishte adoptimi i stilit te veshjes perendimore ne perputhshmeri me konceptin Islam per modestine dhe miresjelljen.

Te drejtat e gruas jane ceshtje te ster-renduara brenda per brenda komunitetit Musliman dhe perderi sa pjesemarresit nuk e mbeshteten ne menyre unanime feminizmin, te definuar ne menyren perendimore, nevoja per te ngritur statusin e gruas brenda komunitetit musliman u pranua plotesisht. Tentativa per ta realizuar praktikimin e ketyre te drejtave eshte padyshim shume e veshitre per tu arritur. Pjesmarresit ishin vecanerisht kritik ndaj konceptit te Keshillit Sheriatik/gjykatave qe funksionojne ne Britani ne lidhje me potencialin e gjykatava per te rrezikuar te drejtat e grave.

Raporti thote: “ Te konvertuarat sherbejne per te hutuar dhe sfiduar tregimet tashme klishe dhe me tone negative raciste te pershkruara ne media per trashegimin Muslimane sepse kultura dhe imazhi I tyre eshte thelbesisht reflektiv i kultures Britaneze.

“ Por ne gjithashtu shohim se jo te gjitha konvertimet jane socialisht te barabarta ne syrin e antareve te komunitetit Musliman. Konvertimi i femrave me ngjyre te bardhe duket te jete me I vleresuar shoqerisht se sa konvertimi i grave Afrikane.

Gjithashtu raporti sjelle nje ide rreth asaj se cka ne realitet me shume paraqet hixhabi tek femrat e konvertuar, a eshte me shume hixhabi modesti, dhe mbrojtje nga cytjet apo eshte i destinuar per te fshehur bukurine.”

/Mesazhi

46