Le Monde ka lëshuar një apologji mbi kopertinen e saj pasi u përball me një breshëri akuzash për ‘krahasimin’ e Presidentit Emmanuel Macron me Adolf Hitlerin. Revista këmbënguli se “natyrisht” nuk e kishte një paralele të tillë në mendje.
Imazhi i diskutueshëm figuroi në kopertinën e revistës M le magazine Monde, të lëshuar të shtunën. Ajo përmban një kolazh fotosh të Macron dhe protestuesve jelek verdhë në Champs Elysees.
Imazhi dhe stili i tij i artit patën mberthyer syrin e lexuesve, nder ta Presidentin e Asamblesë Kombëtare Richard Ferrand duke sugjeruar se ata mund të kishin tërhequr disa paralele.
Hâte de comprendre ce qui fonde les références graphiques et iconographiques du @lemonde_M S’il ne peut s’agir de hasard, de quoi s’agit-il alors ? À la recherche du sens perdu… pic.twitter.com/MHMmia0G2c
— Richard Ferrand (@RichardFerrand) December 29, 2018
Lexuesit e revistës e kanë krahasuar kopertinën me një ilustrim me një kolazh të Adolf Hitlerit dhe turmave që e përshëndesnin. Dy imazhet ndajnë një stil të ngjashëm arti. Imazhi i Hitlerit u bë nga ilustratori Lincoln Agnew dhe u botua në një artikull nga revista Harper’s në korrik 2017.
Votre "Une" fait surtout référence a cette photo. ⬇️
C'est très gênant pour des journalistes comme vous de tomber aussi bas et de jouer a ce jeu très dangereux de comparaison. #LeMonde pic.twitter.com/3XLpUpvB8k— Fanny 🇪🇺🇺🇦 (@funfrenchy) December 29, 2018
Shumë përdorues, megjithatë,u tallën me ata që “ u ofenduan” nga “krahasimi”, duke vënë në dukje se ishte mjaft e çuditshme që Hitleri ishte personi i parë që ju erdhi në mendjen e tyre.
Mbulesa e revistës në fakt mund ta krahasojë Makronin me ideologun e Komunizmit Karl Marx, sugjeruan tallesit.
Pas cool #LeMonde de comparer Macron à Karl Marx. pic.twitter.com/14dJFOepI2
— Le Bouseux Magazine (@LeBouseuxMag) December 30, 2018
Ose me udhëheqësin bolshevik, Vladimir Lenin.
Ah bon, pourtant étonnamment beaucoup ont pensé à un autre parallèle! pic.twitter.com/PIXNdCS680
— Gilles WIDAWSKI 🇫🇷🇪🇺 (@Gilles_widawski) December 29, 2018
Ose ndoshta edhe me një hardhuc të madhe gjigante, qe shkatërrin gjithcka.
Nous vivons dans un monde d'images, de références graphiques, de symboles que nous comprenons tous à notre sauce. Et le rouge, blanc et noir, c'est très efficace visuellement. Je suis à peu près certain que @lemondefr n'a jamais voulu assimiler Macron à Godzilla, et pourtant… pic.twitter.com/92rHGLR22X
— Julien Joly (@Julien_J0ly) December 29, 2018
Le Monde lëshoi një apologji për shqetësimin që shkaktoje kopertina, por hodhi poshtë sugjerimet që kishin për qëllim të krahasojnë Macron me liderin nazist.
“Kërkojmë falje për ata që janë tronditur nga dizajni grafik i cili padyshim nuk korrespondon me qortimet që na kanë dërguar,” shpjegoi drejtori i revistës M le magazine Monde , Luc Bronner , në një shënim redaktues.
Voici une série d'exemples de l’utilisation de ces références graphiques rouges et noires dans d’anciennes publications de M le magazine du Monde pic.twitter.com/xEMgE1n0Vp
— Luc Bronner (@lucbronner) December 29, 2018
Imazhi u ndikua nga stili i konstruktivizmit rus, tha Bronner , duke theksuar se një numër çështjesh të mëparshme të revistës kishin mbulime të një stili të ngjashëm. Disa prej tyre u bënë edhe nga ilustratori i njëjtë, i cili prodhoi kolazhin e Hitlerit./ RT/Gazeta Impakt