Opinion

We Love Muhammad a.s

Nga Shaban Burri
Karikaturat që supozohet se përshkruajnë më të shenjtën dhe më të mirin nga të gjitha qeniet njerëzore, vërtet krijesën më të mirë dhe më të bekuar nga të gjitha, Muhamedin a.s, ne muslimanët duhet t’i vlerësojmë në një mënyrë të diferencuar.

Këta dhe shembujt e kaluara na kanë mësuar të njohim politikanët perëndimorë nga një këndvështrim tjetër dhe të shohim se sa të imët dhe çfarë mendojnë vërtet për “lirinë”. Ndër të tjera, bëhet fjalë për të parë që presidentët perëndimorë nuk janë shumë më të mirë se homologët e tyre në pjesë të tjera të botës.

Ne shqiptarët jemi në krye të listës së lajketareve në të cilat shpesh here përpiqemi ti zbukurojmë veprimet e tyre.

Përpjekja e Makronit të shohë Islamin dhe muslimanët në një krizë dështon keqas sepse as nuk ia vlen të emërohet, sepse thirrja e Imam Khameneit është “vetëm” për të rinjtë francezë. Në të cilën ai i pyet pse fyerja ndaj shenjtorëve është liria e shprehjes, e nese vihet në dyshim, siç është Holokausti, ajo kriminalizohet?

Ne muslimanët duhet ta bëjmë të qartë se këto vizatime qesharake nuk janë në gjendje të dëmtojnë profetin e Islamit, Muhamedin a.s, në asnjë mënyrë, madje edhe të zvogëlojnë pozicionin e tij më të lartë ke Zoti s.w.t.

Ata janë vite drite dhe vite drite larg asaj.

Unë në thelb e hedh poshtë idenë se një musliman te kryen seriozisht drejtësi vigjilente për shkak të blasfemisë dhe bëhet një vrasës dhe jam i bindur se ka shkaqe të tjera prapa ksaj veper.

Sidoqoftë, ne duhet ta bëjmë të qartë se ne e dënojmë absolutisht dhe nuk lejojmë askënd të tallet me profetin tonë, e lëre më me ndonjë nga profetët hyjnorë (mbi të gjitha Abrahamin, Moisiun dhe Jezusin)paqqja e Zotit qqoft mbi ta.

E njëjta gjë vlen për fenë e Islamit dhe të gjitha fetë e tjera qiellore. Dhe pasuesit e këtyre feve nuk duhet të lëndohen kurrë në dinjitetin dhe nderin e tyre në emër të ndonjë lirie.

Profetët, nga Adami te Muhamedi a.s, janë shenjtëri absolute. Ata janë modelet tona dhe, në fund të fundit, edhe të parët tanë. Askush nuk lejohet të tallet me asnjë profet në emrin e supozuar të lirisë së shprehjes ose lirisë artistike.

Prandaj është nderi, dinjiteti dhe ndjenjat tona fetare që preken nga këto vizatime të shëmtuara dhe anormale.

Në aspektin islamik-filozofik, Profeti Muhamed është një nga baballarët e Umetit Islamik. Askush nuk do të të lejonte kurrë të tallesh me babanë apo edhe nënën tënde. Askush dhe askush nuk do ta duronte dhe do ta pranonte atë.

Atësia shpirtërore e Profetit Muhamed a.s madje ka përparësi mbi atësinë e babait të tyre biologjik për myslimanët. E njëjta gjë vlen për nënat në lidhje me gratë e Profetit, veçanërisht Khadishda s.a.

E drejtja mbi Profetin Muhamed a.s madje ka përparësi mbi drejtesinë e vet.

Kjo është ajo që thotë Kur’ani, dhe kështu ne themi në lutje dhe audienca të ndryshme, “Sakrifikuar qoftë shpirti im, babai im, nëna ime dhe të gjitha pasuritë e mia”.

Si guxon dikush i arsyeshëm të pohojë se liria e shprehjes, liria artistike ose çdo liri tjetër i paraprin pozitës së një profeti të tillë midis pasuesve të tij?

Nëse do të ishte deri në numrin e viktimave, dikush do të duhej të vazhdonte të fliste për terrorizmin e bardhë / të djathtë / të krishterë dhe bota do të duhej të kishte frikë prej tij, por ata nuk thonë asnjë fjalë për të, në vend të kësaj “terrorizmi islamik” shihet si “rreziku” për botën e “par”.

Por ata kanë të drejtë për një gjë: Islami është kërcënimi më i madh për Perëndimin. Jo për shkak të terrorizmit, por sepse Islami lufton me sukses të gjithë padrejtësinë dhe dekadencën e Perëndimit me moralin dhe drejtësinë. Islami është i vetmi që ende qëndron për dinjitetin dhe kundër shfrytëzimit dhe sklaverizmin të njerëzve, nën Islamin SHBA-të kurrë nuk do të ishin në gjendje të ndiqnin një kapitalizëm të tillë grabitqar dhe miliarderët nuk do të ishin në gjendje të sundonin ndërsa miliona Amerikanë janë të pastrehë dhe të uritur.

Në Amerikë, FBI qëllimisht “bëri” raste që ata i quajtën terror islamik ose tentuan terror që ata i prishën. Ekziston edhe një gazetari e mirë hulumtuese që i sheh këto. Nëse një person “me bojë kafe”, dikush me një emër që tingëllon nga Lindje e Mesme, bën diçka në Amerikë, atëherë ajo është gjithmonë terror islamik dhe të gjithë janë të lidhur me njëri-tjetrin. Por nuk përmenden të gjithë keqbërësit e varfër të sëmurë mendorë të bardhë / të djathtë / të krishterë, të cilët natyrisht nuk kanë asgjë të përbashkët, përveç ndoshta sëmundjeve mendore. Fakti që ka grupe terroriste të djathta që kryejnë sulme (jo vetëm KKK) nuk është gjithashtu në ekranet e njerëzve dhe në vetëdijen e tyre, sepse kjo nuk i shërben rrëfimit të Perëndimit.

Jo vetëm për këtë arsye, unë i konsideroj deklaratat e tilla „si se Islami pretendoi se shumica e autorëve të krimit“ ishin paragjykime që nuk kanë asnjë lidhje me realitetin. Fakti që myslimanët përfaqësojnë shumicën e viktimave, megjithatë, i afrohet realitetit.

Unë nuk shoh ndonjë gjë të madhe në vendet perëndimore që ata po bëjne kundër kësaj ideologjie themelore (radikalizmi i krahut të djathtë). Ne te kunderten. Po gratë franceze që sulmuan dy myslimane pranë Kullës Eiffel dhe i goditën me thikë disa herë ndërsa bërtisnin gjëra të tilla si “arabë të ndyrë”? A keni marrë të njëjtën vëmendje në media, apo flasim për të dhe çfarë po ndodh me Evropën dhe racizmin këtu? Si mund të jetë kjo në Francën kaq të ndriçuar?

Dhe antisemitizmi është gjithashtu një fenomen evropian, hebrenjtë kanë gjetur mbrojtje në botën islame por edhe në Shqipëri nga antisemitizmi evropian, kështu që nuk duhet të lejojmë që pala perëndimore të na tregojë për antisemitizmin. Ideja e antisemitizmit u importua nga Evropa në pjesë të botës islamike dhe kushdo që është fetar në botën islamike e hedh poshtë antisemitizmin në parim. Ajo që ne nuk e refuzojmë është anti-sionizëm.

Argumenti që myslimanët e marrin seriozisht fenë e tyre nuk duhet kurrsesi të shpjegojë dhunën; ata që e marrin seriozisht fenë e tyre përgjithësisht do t’i shmangen drejtësisë vigjilente dhe mbi të gjitha vrasjeve.

Interpretimi me kulturën në të cilën ndodhemi është ndoshta paksa gjeografik. Respektimi për kulturat dhe fetë e tjera nuk ka asnjë lidhje me gjeografinë dhe në një botë globale nuk kam pse të udhëtoj gjeografikisht për të ofenduar dikë atje. Në një shoqëri multikulturore ka edhe ndryshime. Madje ka dallime midis protestantëve dhe katolikëve dhe një protestant nuk duhet të jetë injorant ndaj vlerave katolike vetëm sepse ata nuk i përfaqësojnë vetë këto vlera.

Në thelb duhet të thuhet se feja mund të krijojë një jetë ideale në tokë, por vetëm për sa kohë që njerëzit luftojnë kundër lakmisë së tyre dhe përpiqen për idealin moral. Fatkeqësisht, ne gjithashtu shohim muslimanë në botën islamike që e quajnë veten myslimanë, por që në asnjë mënyrë nuk korrespondojnë me idealin islamik dhe që janë deri në qafat e tyre në korrupsion. Duhet thënë gjithashtu se ata që vijnë me qëllime të mira dhe përpiqen për idealin fetar kundërshtohen në vendet islamike si dhe në rajonin tonë. Qoftë nga njerëz të korruptuar brenda vendit ose nga fuqitë perëndimore të cilët, si SH.B.A.-të, në mënyrë rutinore bëjnë grusht shteti dhe instalojnë diktatorë.

Myslimanët dhe vetëm myslimanët vendosin se çfarë duhet të durojnë muslimanët dhe çfarë jo.

Asgjë, por asgjë fare, dhe askush nuk është në gjendje t’i afrohet kësaj krijese dhe madje t’i afrohet në fraksionin më të vogël të pozitës së tij në krijim, nderit dhe dinjitetit të tij.

Ai a.s është hir për të gjitha botët. Ekzistenca e tij është origjina e të gjithë ekzistencës, sipas Zotit s.w.t. Ai a.s është burimi i dashurisë, sipas Zotit s.w.t. Nëse e urrejnë atë dhe duan ta luftojnë për shkak të kësaj, atëherë humbja qëndron tek ata, dhe jo tek ai a.s ose feja e Islamit.

Në një lutje, thuhet gjithashtu, përkatësisht, për pozicionin e tij në krijim, se nuk ka asnjë ndryshim midis tij a.s dhe Zotit s.w.t, përveç se Zoti s.w.t është krijuesi dhe Muhamedi a.s. është një krijesë./gazetaimpakt

OPINIONE

INTERVISTA