Akademiku malajzian: Ekstremizmi i tanishëm është një nënprodukt i Islamit saudit

Akademiku malajzian ka paralajmëruar për një interpretim ekstremist të Islamit që mund të ketë një efekt të kundërt në harmoninë fetare në shtetin e Azisë Juglindore, në Malajzi, duke thënë se kjo është një nënprodukt i mësuesve lokalë të cilët iu nënshtruan një interpretimi “Selefist” të Islamit siç është promovuar në Arabinë Saudite.

Profesor Ahmed Fauzi Abdul Hamid, prof. i shkencave politike në Universitetin Sains Malaysia në Penang, tha gjatë mesit të viteve ’90, një kuptim i tillë i Islamit kishte çuar në një proces radikalizues agresiv që gjithashtu transformoi shkollat ​​kombëtare në Malajzi.

“Çfarë ndodh me një student i cili është formuar në një mendim të veçantë që është në kurrikulën tonë që nga vitet 1990?

“Ka pasoja shkatërruese për shkollat ​​kombëtare, të cilat janë shkatërruese për shoqërinë,” tha Ahmad Fauzi në një diskurs për ” Islamizmi dhe Islamistëvt në Malajzi”, të martën në Universitetin Sunway.

Ai tha se polemika e kohëve të fundit që përfshinte një shkollë në Cheras, e cila ndan studentët e saj muslimanë dhe jomyslimanë, ishte një shembull i radikalizimit.

Ai tha se gjyqësia e Malajzisë ishte gjithashtu e prekur nga rritja e selefizmit, pasi që institucionet e larta të të mësuarit me këto prirje prodhojnë të diplomuar nga një sfond i tillë.

Selefizmi, ose nganjëherë i referuar si vehabizmi, bazohet në një interpretim të teksteve islame që ka ndaluar disa vendime të diskutueshme, siç është ndalimi i vozitjes për femra i makinave në Arabisë Saudite.

“Ka gjithashtu gjyqtarë që u rritën me këtë diskurs me selefizëm në universitete si Universiteti Ndërkombëtar Islamik i Malajzisë (IIUM), i cili shpjegon disa nga vendimet që janë miratuar”, shtoi Ahmad Fauzi.

Arabizimi

Ahmad Fauzi tha se një kërcënim tjetër ndaj Malajzisë është rritja e një versioni të “Arabizuar” të Islamit, duke shtuar se pasojat e përqafimit të një kuptimi të tillë të Islamit do të ishin të vështira për t’u kthyer, duke përmendur shembullin e Nigerisë dhe Sudanit.

Ai tha se nuk kishte mohuar ndikimin arab ndaj Islamit, por kishte një ndryshim midis arabëve që erdhën për herë të parë në tokat e Malajzisë, të cilët ishin tolerantë ndaj kulturave lokale./ IQNA/ ML

NDANI KËTË POSTIM

Mund tju interesojne