Opinion

Një tjetër opinionist që nxiste luftë me iranin nuk ekziston

Maryam Rajavi, the President-elect of the National Council of Resistance of Iran (NCRI) holds a statement signed by 31 U.S. dignitaries and former officials in support of the NCRI and its fight for freedom in Iran on July 17, 2020, in Ashraf-3, Albania. Mayor Rudolph Giuliani (LED screen) one of the signatories, presents it to Ms. Rajavi. (Photo by Siavosh Hosseini/NurPhoto via Getty Images)

Nga: Arthur Bloom dhe Paul Brian

Ekziston të paktën një opinionist tjetër, shkrues i politikës së jashtme nga Muxhahedinet-eKhalq (MEK) ekzistenca e të cilit është e dyshimtë, bazuar në një studim nga një analist i mediave sociale dhe deklaratat nga një i larguar nga grupi. Amir Basiri, i cili shkori në Forbes 9 herë, Washington Examiner 52 herë, OpenDemocracy, Algemeiner dhe gjithashtu dikur në The Hill, duket të jetë një trillim.

MEK është një grup iranian i dëbuar për të cilin John Bolton, Rudy Giuliani dhe ndikues të tjerë të politikës së jashtme kanë mbajtur fjalime të paguara. Domethënë si Joe Lieberman dhe Howard Dean që gjithashtu kanë folur në emër të tyre. Por grupi ka gjak amerikan në duar, është akuzuar për praktikimin e mënyrave të sterilizimit të detyruar dhe sistemi i tyre i besimit është përshkruar si një përzierje e marksizmit dhe islamizmit. Mbështetësit e saj pretendojnë se ata, dhe grupi i tyre i parë Këshilli Kombëtar i Rezistencës së Iranit, janë një lloj qeverie në ekzil, pavarësisht mbështetjes pothuajse inekzistente për grupin brenda Iranit. Ata gjithashtu kanë zhvilluar një fushatë të konsiderueshme dezinformuese në shtypin perëndimor, në veçanti duke synuar mediat konservatore.

“Amir Basiri dhe Heshmat Alavi janë dy llogari të rreme,” tha Hassan Heyrani, një mbrojtës i MEK për TAC. “Në Kampin e Lirisë, afër aeroportit BIAP në Irak, isha në njësinë politike të organizatës me disa nga personat që u rritën në Amerikë dhe Kanada. Ne kemi punuar si një ekip për të shkruar artikujt duke analizuar regjimin iranian. MEK i botoi ato në Washington Post dhe të gjitha gazetat në vendet perëndimore”.

Opinionet e Basirit përqendrohen në nevojën për ndryshimin e regjimit në Iran, të cilën ai pretendoi se ishte “brenda mundësive”. Thelbi i shkrimit të Basirit, i vendosur për herë të fundit në Examiner në tetor të vitit 2018, është të inkurajojë lexuesit amerikanë të interesohen dhe të simpatizojnë me gjendjen e protestuesve dhe disidentëve iranianë. Basiri argumentoi vazhdimisht kundër marrëveshjes bërthamore të Iranit, minimizoi terrorizmin kundër Iranit, bëri thirrje për sanksione më të ashpra si një metodë e ndryshimit të regjimit dhe theksoi domosdoshmërinë që Trump të punojë me opozitën iraniane.

“Tani jemi duke e shqyrtuar çështjen, kështu që unë nuk do të komentoj mbi këtë rresht specifik”, i tha TAC, Philip Klein, Redaktor Ekzekutiv dhe Redaktor i Opinioneve të Washington Examiner. “Por unë do të them se ne kemi krijuar së fundmi një verifikim më rigoroz të kontribuesve të jashtëm, duke përfshirë por pa u kufizuar në kërkimin e identifikimit me fotografi nëse është e nevojshme. Ne jemi veçanërisht të kujdesshëm kur bëhet fjalë për opinionet e pakërkuara të politikës së jashtme”.

Një kërkesë për opinione nga OpenDemocracy, një sit i shqetësuar shumë për fushatat dezinformuese, nuk është kthyer që nga koha e shtypit. Artikujt e Basirit në Forbes nuk janë më në internet.

Lista e taktikave të dezinformimit të MEK gjithashtu përfshin faqe të rreme në internet që janë fshirë prej kohësh si PersiaNow dhe ArabEye dhe faqe të diskutueshme si Iran Focus, domeni i të cilit ishte regjistruar më parë nën emrin e një zëdhënësi të NCRI dhe tani mbahet në mënyrë anonime.

Fushata e fundit e ndikimit të MEK në Facebook e drejtuar nga Këshilli Kombëtar i Rezistencës së Iranit (NCRI) u raportua së fundmi vitin e kaluar nga Lachlan Markey në Daily Beast. Markey shpjegoi se si lobisti i NCRI Soheila Aligholi Mayelzadeh ka ndihmuar në vendosjen e reklamave të paguara në Facebook duke arritur në 500,000 dhe 1.4 milion përdorues si pjesë e fushatës për të lëkundur opinionin publik amerikan në favor të MEK dhe ndërhyrjes në Iran.

Lista e falsifikimeve të plota kohët e fundit në fushën e analizës së politikës së jashtme është domethënëse: ekziston dukshëm trillimi i arabit Raphael Badani si çorape të kukullës së MEK Alavi, zbuluar së pari nga The Intercept, për të mashtruar aktivistin ekzistues anti-palestinez Oliver Taylor, vepra e të cilit u vendos në botime shumë të respektuara në Shtetet e Bashkuara dhe Izrael.

Siç shkroi Adam Rawnsley për Daily Beast, “Badani është pjesë e një rrjeti prej të paktën 19 personash të rremë që kanë botuar vitin e kaluar më shumë se 90 opinione në 46 botues të ndryshme. Artikujt përmbanin lavdërime për Emiratet e Bashkuara Arabe dhe mbronin një qasje më të ashpër ndaj Katarit, Turqisë, Iranit dhe grupeve të tij të përfaqësimit në Irak dhe Liban”.

Geoff Golberg është themeluesi i Social Forensics, i cili ndjek dhe monitoron rrjetet online të mediave sociale dhe fushatat e dezinformimit. Vrapimi dhe ekspozimi i Golberg-ut për persona të ndryshëm pro-MEK, kukulla dhe nxitës erdhi pak para pezullimit të tij në Twitter në korrik të 2019, arsyeja zyrtare për të cilën ishte thirrja e një llogarie që ai besonte të ishte e rremë dhe ndërhyrja në zgjedhjet e Kanadasë e një “të cmenduri”.

“Në vend që të pezullojë llogaritë që shkelin në mënyrë të dukshme Rregullat e Twitter, Dorsey në vend të kësaj vendosi të mbyllë adresën time. Specifike për manipulimin e platformës me fokus iranianin, së bashku me The Intercept, ndihmova “Heshmat Alavi” si një operacion propagandë ndaj adresave të rreme të drejtuar nga MEK. Në mënyrë të jashtëzakonshme, përkundër pezullimit fillestar të llogarisë false, ‘Heshmat Alavi’ është rikthyer nga Twitter dhe vazhdon të përhapë propagandë”, tha Golberg, duke shtuar se Basiri, llogaria e të cilit është pezulluar aktualisht nga Twitter është një person tjetër i rremë që ka qenë në radarin e tij për disa kohë. Ai prodhoi grafikun e mëposhtëm që demonstron ndërlidhjen e dy llogarive:

Golberg tha se ai di pak nga gjeopolitika ose aspektet politike dhe u udhëhoq për të hetuar llogaritë e rreme që nxisnin luftë me Iranin sepse ai vuri re shumë çudira në lidhje me rrjetet, ndjekësit dhe modelet e tyre të cicërimave. Hulumtimi dhe analiza e tij e mëtejshme e çuan atë në një vrimë lepuri të lidhjeve të cilat rezultuan në kërcënime me vdekje, raportim masiv të llogarisë së tij dhe akuza që ai i simpatizoi me regjimin e Ajatollahut.

Ngjan si promovim intensive  mbi robotët rusë, rreziku i vërtetë në platforma si Twitter janë llogaritë e rreme dhe llogaritë e grupeve të rreme që amplifikojnë hashtage, përhapin gënjeshtra dhe mbështesin propagandën e dëshiruar të përgjegjësit të tyre që I paguan, thotë Golberg.

“Pavarësisht nga mbulimi mediatik që tenton të përqendrohet në ‘robote’, që thjesht do të thotë llogari plotësisht të automatizuara, problemi shumë më i madh i Twitter janë në të vërtetë llogaritë e rreme. Ekzistojnë më shumë se 100K llogari të rreme që ekzistojnë vetëm për të krijuar iluzionin e ndjenjës së përhapur se SH.B.A. duhet të shkojë në luftë me Iranin”, tha Golberg për TAC, duke shtuar,” Merrni ‘Sheldon’, @ patrick_jane77, për shembull, një llogari që tregon duke pasur afro 120K ndjekës. Shumë pak nga ndjekësit e llogarisë janë llogari autentike, megjithëse Twitter refuzon të zbatojë rregullat e tyre, është e lehtë të kuptosh “Sheldon” si një llogari e njohur. E gjithë platforma e Twitter mbështetet nga numërat mashtrues ose i fryrë i numëruesve. CEO i Twitter, Jack Dorsey, ka ndërtuar një shtëpi me karta dhe vazhdon të kryejë mashtrime reklamash në një shkallë masive”.

Golberg paditi Twitter në fillim të këtij viti, duke pretenduar se platforma është e përfshirë në “praktika mashtruese” dhe nuk i ka qëndruar kushteve të saj të shërbimit.

Akuzat nga mbështetësi i MEK Hanif Jazayeri se vetë Konservatori Amerikan dhe redaktori i vjetër Daniel Larison veprojnë si zëdhënës për mullahët janë pjesë e një fushate më të gjerë që synon keqpërdorimin e reputacionit dhe integritetit të kujtdo që kundërshton ndryshimin e regjimit në Iran. Publikimet që kërkonin hetime të TAC erdhën gjithashtu nga adresa e çuditshme e MEK, Alavi, zëdhënësi i MEK Shahin Gobadi dhe Ali Safavi i NCRI.

Një breshëri llogarish ribotoi akuzat e Jazayeri, shumë prej tyre me vetëm disa ndjekës dhe që vetëm cicëruan duke vlerësuar MEK dhe duke mbështetur ndryshimin e regjimit në Iran.

Vlen të përmendet se Heshmat Alavi po ndiqte Amir Basirin para pezullimit të tij, ashtu siç ishin të tjerë të lidhur ngushtë me Fondacionin për Mbrojtjen e Demokracive të tilla si skifteri Iranian i Jerusalem Post, Seth Frantzman, @sfrantzman, Jazayeri dhe një numër i ndërmarrjeve të tjera pro-MEK . Eshtë një sallë që zmadhojnë rastin për luftë me Iranin dhe paratë e reklamave nga llogaritë e NCRI dhe pro-MEK duket se kanë zbehur dëshirën e Twitter për t’i goditur. Një kërkesë për koment nga Twitter nuk u kthye që nga koha e shtypit.

Si çështje e etikës gazetareske çdo organizatë që merret me pandershmëri sistematike si kjo, ka dhënë një arsye shumë të mirë për t’i renditur në listën e zezë. Mosarritja për ta bërë këtë do të inkurajojë interesa të tjerë të huaj për të bërë të njëjtën gjë në të ardhmen, kështu që botuesit konservatorë duhet të heqin dorë nga e gjithë përmbajtja dhe intervistat nga MEK në të ardhmen. Kjo nuk është çështje e ndryshimeve të politikës së jashtme: nëse dëshironi të shihni SH.B.A.-në të ndryshojë regjimin në Iran, MEK nuk ju ndihmon ta bëni këtë çështje. Çdo botues apo opinionist  që është në dijeni të kësaj pandershmërie dhe ende i trajton ata si një grup i ligjshëm i opozitës duhet të konsiderohet pjesë e një fushate jo krejtësisht të ndryshme nga hera e fundit kur u gënjyem në një luftë në Lindje./GazetaImpakt/

OPINIONE

INTERVISTA