Opinion

Përça dhe sundo 2

Shaban Burri

Shumë pasues të teologjisë çlirimtare islamike, të cilët janë në një lloj paralize në Evropë tesh disa muaj (nëse jo disa vite) dhe nuk dinë si të mbjellin një farë sot në mënyrë që nipërit e mbesat e tyre mund të shijojnë frutet, duhet të njohin sinjalin e kohës dhe te përdorin atë si një nxitje motivuese për t’i shërbyer atdheut tonë.

Zbritja e SHBAs si një fuqi botërore nuk mund të maskohet me asgjë. Shteti aparteid i Izraelit ka gjithnjë më pak mbështetje. Hebrenjtë amerikanë gjithnjë e më shumë refuzojnë të mbështesin, kështu që një fund i sistemit aparteid, i krahasueshëm me fundin e aparteidit në Afrikën e Jugut po afrohet. Diktaturat në Azinë Perëndimore janë gjithnjë e më shumë ne konflikteve të brendshme dhe në plakjën e sistemeve të tyre, kështu që vetëm nga bota perëndimore mund të mbahen gjallë, kryesisht me forcë. Dekadenca që ka tronditur botën perëndimore po shkatërron shoqëritë e veta. Diskutimet në lidhje me një pikë kthese ose thyerja epokës madje ka arritur dhe mainstream mediat.

Në këtë situatë, përgjegjësia e myslimanëve praktikues në vend rritet dita ditës. Si njerëz përgjegjës – në fund të fundit, ne njerëzit jemi krijuar si bartës të Shpirtit të Zotit në tokë – ne jemi kryesisht përgjegjës bashkërisht për familjet, komunitetet, lagjen dhe vendin tonë. Dhe kjo është vatani jonë. Por cila është saktësisht detyra jonë? Përgjigja e kesaj pyetje mund të mbushte libra. Prandaj, vetëm disa shembuj janë përdorur ketu për të treguar atë që na takon neve dhe si duhet të veprojmë më intensivisht se kurrë më parë – dashtë Zoti.

Myslimanët akuzohen për “Islam politik”. Një ” politik kristian” athua se nuk ekziston, megjithëse shumë partia politike reklamohen me krishterizmin politik edhe pse disa partija më të mëdha përkrahin sionizmin politik të aparteidit në Izrael. Akuzat kundër myslimanëve nuk kanë ndonjë bazë serioze. Ne muslimanët jemi shumë pak të angazhuar ndaj shoqërisë sonë. Ku është angazhimi ynë për drejtësi dhe kështu kundër kapitalizmit çnjerëzor? Ku janë idetë tona për modele alternative ekonomike dhe sisteme më të drejta të kapitalsmit? Në çfarë forme mund të përfshihemi në politikë në mënyrë që të ndihmojmë në formësimin e drejtësisë së dëshiruar, paqen e vërtetë dhe lirinë e vërtetë? A nuk duhet që më në fund të punojmë së bashku dhe për një parti myslimane, qoftë ajo e themeluar tash apo ne të ardhmen te krijohet? Shumë njerëz i shmangen një ideje të tillë, por vetëm pasuesit e patrembur si Olsi Jasexhiu mund të na mbrojnë nga fetë e reja shkatërruese.

Një nga këto fe të reja në Perëndim është LGBTja. Tani është kaq agresive saqë çdo kritik dënohet si “pabesimtar” dhe stigmatizohen si kriminel. Miliarda dhe miliarda po derdhen në lëvizje ndërsa ka mungesë parash për shkaqe shoqërore. Feja e re LGBT nuk shfaqet vetëm për çiftet e të njëjtit seks, por tani kërkon që të gjithë mund të zgjedhin lirisht a janë burrë apo grua apo diçka në mes, dhe madje edhe fëmijët më të vegjël indoktrinohen me këtë mendim. Sot disa fëmijë tashmë kanë dy nëna ose dy baballarë dhe në te ardhmen do të pyeten pse vetëm dy. Kjo çon në konstelacione të tilla absurde sa që një peshëngritës mashkull krejtësisht i pa i njohur mund të përpiqet për një medalje të artë si grua në lojërat Olimpike. Pas disa vitesh, peshëngritja e grave – e cila sigurisht nuk është një sport që ia vlen të ruhet – do të dominohet nga ish burra. Incesti lejohet në Francë, Hollandë dhe Belgjikë dhe së shpejti do ta shohim edhe ke na. Në këtë kohë të devijimit të plotë të shoqërisë pa asnjë standard dhe një devijim të plotë të të gjitha vlerave dhe koncepteve morale, kishat e krishterve kanë kapitulluar prej kohësh. Në zonën e LGBTs, ata  e nënshtrojnë fenë e tyre një fejes të huaj! Vetëm muslimanët mund të shpëtojnë vendin në këtë drejtim dhe gjithashtu dhe krishterimin.

Ajo që fanatikët gender/gjinor duan të bëjnë me gjuhët tona amtare madje i tejkalon devijimet në anglicizëm dhe rap gangsterizmin. Mund të tingëllojë absurde, por nga të gjithë njerëzit myslimanët janë e vetmja forcë e rëndësishme që ende mund të shpëtojë gjuhën tonë amtare. Myslimanët! Lexoni dhe lexoni e mesoni dhe mbroni gjuhën nga ata që tallen me ju.

Një rend themelor liberal dhe ligjor ka kushte dhe qëllime, që të gjithë kanë dalë jashtë kontrollit. Vetëm pasuesit e teologjisë çlirimtare islamike janë në gjendje të mbrojnë këtë rend juridik. Për shembull, në një shtet të drejtë me kushtetuet, zbatohet prezumimi i pafajësisë. Në bazë të ndarjes së pushtetit, një qeveri nuk mund të jetë i njajt ligjvënësi, prokurori dhe gjykatësi. Por kjo është kthyer tani përmbys. Një ministër i Brendshëm mund të ndalojë shoqatat pa një vendim gjyqësor, konfiskojë pasurinë e tyre pa pasur nevojë të provojnë një vepër të vetme penale. Përkundrazi, të akuzuarit duhet të provojnë pafajësinë e tyre. Si për shembul Ikbale Berisha Huduti, Genci Balla, Bekim Protopapa, Medat Hasani, Ergys Faslija dhe Xhezair Fishti e tjerë. Ajo që u bë kryesisht vetëm kundër myslimanëve, drejtohet gjithnjë e më shumë kundër të gjithë shpirtrave të pakëndshëm kritikë ndaj sistemit. Një shoqëri njerëzore jeton duke e lënë edhe kritikun të jetojë. Njerëz si Olsi Jasexhiu po dëbohen nga vendi, opsionet e tija të botimit në internet po priten dhe të gjithë në emrin e abuzuar të lirisë. Mund të qëndroni pranë pikëpamja e ti si të doni, gjithashtu mund t’i refuzoni ato plotësisht. Por kur thënia e vjetër e Volterit nuk është më e vlefshme, shoqëria zhytet në fashizëm: “Zotëri, unë nuk e ndaj mendimin tuaj, por unë do të jepja jetën time për t’ju lejuar ta shprehni atë.” Përsëri, mund të duket tingull i habitshëm, por është deri tek mbështetësit e guximshëm të teologjisë çlirimtare për të mbrojtur këtë liri kundër një elite politike në detyrë që ndjek vetë-pasurimin më intensivisht sesa shërbimi ndaj popullit. Liria është një vlerë e shenjtë. Në fund të fundit, Zoti na krijoi si qenie të lira që duhet të përpiqemi për nivelin më të lartë të dashurisë ne liri.

Sigurisht, “sistemi” e di se pasuesit e teologjisë çlirimtare islamike janë kundërshtarët “më të rrezikshëm”. Sigurisht, Prokuria e di se të gjitha xhamitë e mëdha nuk do të thërrisnin kurrë për dhunë. Ata e dinë që muslimanët janë të përkushtuar në mbrojtjen e shoqërisë. Ata e dinë që shoqatat e mëdha muslimane bëjnë shumë për ta mbajtur shoqërinë të bashkuar dhe, përkundër armiqësisë së madhe të nxitur nga media kundër Islamit dhe myslimanëve, bëjnë thirrje për moderim mes myslimanëve. Ata gjithashtu e din që shamia e gruas muslimane nuk përbën një kërcënim për shoqërinë; përkundrazi, këto gra të guximshme, të cilat jetojnë në shoqëri si murgesha dhe jetojnë nga feminiteti i tyre në familje, janë një nder për çdo të mirë të përbashkët. Ata i din të gjitha ato dhe shumë më tepër. Por shumë mbrojtës se kushtetutes nuk e dinë se cilën “kushtetutë” duhet të mbrojnë në të vërtetë. Dhe shumë një ditë mund të zbulojnë se nuk bëhet fjalë për Ligjin Themelor, ashtu si gjithnjë e më shumë gazetarë zbulojnë se nuk po punojnë për interesat e vendit.

Metodat e “përçaj dhe sundo” po zbatohen gjithnjë e më intensivisht. Kushdo që fton dikë nga Bektashit, nga kjo apo ajo organizatë islamike, duhet të presë që nesër të shkaktojë telashe. Por dasht? A nuk është profeti ynë një shembull për të gjithë në botë? Si mund të besojë dikush se ata janë pasues të Profetit dhe më pas të kenë frikë nga pasojat e punës në rrugën e Zotit? A beson dikush se elitat e kësaj bote do të na japin paqe, liri dhe drejtësi nëse nuk bëhen më të pasur? A beson dikush se 1% e njerëzimit që kontrollon mbi 50% të të gjitha mallrave do të japë vullnetarisht diçka në mënyrë që 30,000 njerëz të mos vdesin më nga uria ne çdo ditë të Zotit?

Shtrembërimi i të gjitha vlerave themelore jo vetëm që e ka kthyer martesën në një apartament i përbashkët të çdo personi të çdo gjinie, jo vetëm që ka sjellë përmbysjen e provave në sallat e gjyqit, jo vetëm që ka degraduar rolin e paçmuar të nënave në shoqëri dhe ka vendosur gjithçka dhe gjithkush nën vijën e parë të kapitalizmit grabitqar ndërkohë ka edhe një përmbysje të provave në lidhje me shëndetin dhe të drejtat themelore që lidhen me të. Dikur ju është dashur të provoni se keni qenë i sëmurë, tani duhet të provoni se jeni shnash në mënyrë që të ruani të drejtat tuaja themelore. Pa dyshim, përqindja e njerëzve të pavaksinuar midis ithtarëve të teologjisë çlirimtare islamike ka të jetë më e lartë se mes pjesës tjetër të popullsisë. Nëse nuk u besoni vaksinave perëndimore, ky është gjithashtu një sinjal për të mbrojtur popullatën tuaj. do te vazhdon…

OPINIONE