Gratë muslimane indiane nuk kanë nevojë për ‘shpëtimtarë’ meshkuj – hindu apo myslimanë

Trollët e skajshëm myslimanë po kontrollojnë moralisht gratë muslimane, duke pasqyruar taktikat e dhunshme të së djathtës hindu.

Nga Sara Ather
Arkitekte dhe shkrimtare e pavarur me qendër në Nju Delhi, Indi

Afreen Fatima, një studiuese dhe aktiviste, u vu në shënjestër nga aktivistët hindu në një ‘ankand virtual’ dy vjet më parë. Tani, shumë gra muslimane po përballen gjithashtu me policimin moral nga trollët myslimanë .
Në Indi, propaganda islamofobike nga e djathta shpesh përfiton nga frika e pabazë e një zgjerimi të popullsisë myslimane. Ky besim i rrënjosur thellë ka lindur një teori konspirative të njohur si “xhihadi i dashurisë”, i cili pretendon se burrat myslimanë po kërkojnë në mënyrë aktive të joshin gratë hindu dhe t’i konvertojnë ato në Islam.

Duke shfrytëzuar këtë teori, grupet vigjilente janë përfshirë në ngacmimin e çifteve ndërfetare, veçanërisht kur gruaja e përfshirë është hindu. Figura të shquara nacionaliste hindu mbajnë rregullisht fjalime duke inkurajuar burrat hindu të martohen me gra muslimane dhe t’i konvertojnë ato në hinduizëm. Kohët e fundit, një narrativë femo-nacionaliste ka fituar gjithashtu tërheqje, ku gratë me ndikim të lidhura me organizatat nacionaliste hindu u kanë kërkuar grave muslimane të martohen me një burrë hindu për të gjetur “lirinë” nga shtypja e supozuar.

“Shpëtimi” i gruas muslimane ka qenë një komponent i domosdoshëm i narrativës nacionaliste hindu të Indisë, pasi ndihmon në portretizimin e Islamit si një fe që shtyp gratë , që kanë nevojë për ndërhyrje nga burrat hindu për emancipimin e tyre. Qeveria në pushtet e Partisë Bharatiya Janata (BJP), për shembull, ka kërkuar meritën për marrjen e Gjykatës së Lartë të vendit për të ndaluar praktikën e talakit të trefishtë ose divorcin e menjëhershëm.

Gruaja muslimane është paradoksalisht figura më hiper-prezente dhe e padukshme në diskursin politik në Indi. Jeta e saj është vazhdimisht temë e diskutimit publik, ndërsa mendimi i saj për të nuk shihet askund.

Megjithatë, në muajt e fundit, ka lindur një trend po aq shqetësues dhe konspirativ, i përqendruar përsëri në “shpëtimin e grave muslimane” – këtë herë të udhëhequr nga burra myslimanë. Ajo që fillimisht filloi si një fushatë në Twitter e quajtur Bhagwa Love Trap, duke paralajmëruar gratë muslimane për burrat hindu që supozohet se përpiqeshin t’i joshin, shpejt u shndërrua në një teori të plotë të pasqyrës së xhihadit të dashurisë.

Grupet e vetë-emëruara policore morale të burrave myslimanë kanë synuar çifte ose miq ku gruaja është muslimane, duke ndjekur saktësisht të njëjtin model si e djathta hindu në vigjilantizmin e saj. Janë shfaqur disa raste në të gjithë vendin ku gratë muslimane të parë me një burrë të dyshuar se është hindu, ose në grupe të përziera gjinore, janë përballur në hapësira publike.

Në imazhet dhe videot e regjistruara dhe të shpërndara në internet për t’i poshtëruar ato, gratë mund të shihen teksa merren në pyetje, ligjërohen për dëlirësinë dhe detyrohen nga turma të ndajnë numrat e telefonit dhe adresat e baballarëve ose vëllezërve të tyre.

Një llogari anonime në Twitter shkoi deri në publikimin e të dhënave personale të grave muslimane që ishin martuar me ndërfe, të marra nga faqja e regjistrimit të martesës së qeverisë shtetërore Telangana.

Kjo është shqetësuese dhe e rrezikshme, veçanërisht në një kohë kur gratë myslimane janë tashmë në fund të stereotipeve çnjerëzore dhe ngacmimeve të natyrës seksuale nga nacionalistët hindu.

Në fund të fundit, në të dyja rastet, janë gratë muslimane ato që mbajnë peshën kryesore të mbikëqyrjes dhe kontrollit të shtuar – dhe kjo shtrihet nga hapësirat fizike në botën online.

Gjatë dy viteve të fundit, radikalët e rinj Hindutva kanë krijuar platforma – njëra quhej Sulli Deals, tjetra e titulluar Bulli Bai App – e cila postoi foto dhe detaje të grave muslimane të cilat ata pretendonin se po i nxirrnin në ankand virtualisht. Ideja: për të poshtëruar dhe turpëruar veçanërisht ato gra muslimane që kanë thirrur me vendosmëri rritjen e ndjenjës anti-myslimane në Indi.
Ndër objektivat e tyre – platformat u mbyllën pas një proteste globale – ishin Fatima Khan, një gazetare dhe Nabiya Khan, një aktiviste dhe poete.

Ironia e tmerrshme? Janë pikërisht gratë si Fatima dhe Nabija, ato që tani janë në pikëpyetje të grupit të vogël të burrave myslimanë, të cilët nuk përfaqësojnë komunitetin dhe po sulmojnë gratë muslimane me pikëpamjet e të cilave nuk pajtohen në internet.

Fatima, një gazetare për botimin The Quint e cila ka mbuluar gjerësisht islamofobinë në rritje në Indi, u vu në shënjestër të këtyre trollëve në internet pasi ajo shkroi një histori që mbulonte fushatën Bhagwa Love Trap. Edhe Nabiya u vu në shënjestër për ditë të tëra, nga disa vegla anonime në mediat sociale, duke përfshirë Twitter dhe Instagram, pasi ajo shkroi në Twitter: “Pse policia morale ka objektiv ekskluzivisht  gratë?”

Kur burrat myslimanë postuan në Twitter në mbrojtje të këtyre grave, edhe ata u shpifën dhe u sulmuan nga trollët.

Për të trajtuar këtë fenomen të rrezikshëm, është e rëndësishme të kuptoni se çfarë e shtyn atë.

Duke jetuar nën një regjim nacionalist hindu për gati një dekadë, perceptimi tradicional i burrave si mbrojtës dhe i grave si ruajtës të traditave kulturore po përforcohet gjithnjë e më shumë në formësimin e identiteteve të njerëzve në Indinë bashkëkohore – si mes hinduve ashtu edhe myslimanëve.

Thirrjet e përsëritura për gjenocid, krimet në rritje të urrejtjes dhe poshtërimi i përditshëm i muslimanëve nga duart e nacionalistëve hindu përbëjnë një krizë ekzistenciale për të gjithë komunitetin mysliman. Megjithatë, disa burra po e përvetësojnë këtë krizë si një dështim personal për shkak të rolit të tyre tradicional gjinor si mbrojtës të komunitetit të tyre dhe po adoptojnë tipare të ekzagjeruara dhe sipërfaqësore mashkullore si një mekanizëm mbrojtës.

Trollimi i Fatimes, një gruaje jo-hixhabi, përqendrohej rreth emrit të saj musliman dhe vlefshmërisë së besimit të saj. Në rastin e Nabijes, ndërkohë, llogaritë me ndjekës të shumtë në internet qarkulluan imazhe të saj që e tregonin të ulur me miqtë meshkuj jomuslimanë – një akt që, sipas atyre që e synonin atë, solli mungesë respekti ndaj hixhabit.

Trollët myslimanë e sulmuan atë në mënyrë ironike me të njëjtat besime stereotipike që e djathta hindu lidhet me gratë muslimane, sipas të cilave hixhabi i veshur prej saj nuk është një përfaqësim i besimit të saj, por më tepër një simbol i nënshtrimit të saj ndaj burrave të komunitetit te saj .

Natyra e trollimit që iu nënshtruan këtyre grave bazohej në besimin se mendimi liberal ose feminist brenda grave muslimane ka ndikuar që ato të shkojnë kundër burrave të komunitetit, të keqpërdorin emrat e tyre ose simbolet e tyre fetare (në këtë rast, hixhabi ) duke rrezikuar nderin e komunitetit mysliman. Po shtohet një kulturë shqetësuese e fajësimit të viktimave, ku dhuna islamofobike e drejtuar ndaj muslimanëve po i fajësohet më të dobëtit nga të gjithë brenda komunitetit.

Pavarësisht se rrezikojnë sigurinë e tyre për të folur kundër islamofobisë në rritje në Indi, gra si Fatima dhe Nabija po etiketohen nga disa si tradhtare të komunitetit. Kjo nuk ka të bëjë fare me moralin e mirëfilltë dhe gjithçka me shfaqjen e policisë. Një shfaqje e epërsisë mashkullore, e veshur me maskën shekullore të moralit tradicional.

Ndërsa sulmi në internet ndaj Nabijes dhe Fatimës është i poshtër dhe i ashpër, ato janë gra urbane, relativisht të privilegjuara – një status që u ofron atyre të paktën një nivel mbrojtjeje. Gratë që vijnë nga sektorë të margjinalizuar kanë pak ose aspak mbështetje, pasi ato janë bërë subjekt i poshtërimit publik. Kjo nga ana tjetër mund të çojë në izolim social dhe madje edhe dhunë fizike, të cilat të gjitha do të kenë një ndikim të thellë negativ në mirëqenien e tyre psikologjike.

Është e vështirë të flasësh kundër implikimeve të këtyre sulmeve. Tashmë ekziston në Indi dhe shumë pjesë të tjera të botës një rrëfim i padrejtë, i sajuar që i cilëson të gjithë burrat muslimanë si shtypës, të dhunshëm dhe grabitqarë. Duke qenë e vetëdijshme se si shtypja e saj do të luftohet kundër komunitetit të saj dhe do të inkurajojë një sistem që është vazhdimisht në kërkim të justifikimeve për t’u vënë vula këtyre stereotipave, gruaja muslimane është nën presion për t’iu nënshtruar në heshtje këtij kërcënimi të ri, në rritje.

Kjo heshtje e dyfishtë jo vetëm që kufizon aftësinë e saj për të mbrojtur veten nga dhuna, por gjithashtu i mohon asaj çdo agjenci politike, duke e reduktuar atë në një spektator, një mbështetës ose një fushë beteje.

Ajo është e detyruar të zgjedhë nga një binar i shkruar paraprakisht – një ku mund të “shpëtohet” nga burri hindu ose të “mbrohet” nga një musliman./GazetaImpakt/Aljazeera

NDANI KËTË POSTIM

Mund tju interesojne