Hebrenjtë anti-okupim, zëri kontradiktor i protestave kundër rregullores gjyqësore në Izrael

MÜCAHİT AYDEMİR

Është një grup që tërheq vëmendjen në protestat kundër rregullores gjyqësore në Izrael prej muajsh dhe ata janë hebrenjtë anti-pushtues ndaj Palestines  te cilet vishen me bluza me simbolin e “shalqirit”.

Në Izrael, “reforma gjyqësore” e udhëhequr nga kryeministri Benjamin Netanyahu e ka zhytur vendin në një krizë politike plot protesta, greva dhe dorëheqje, pasi “reforma gjyqësore” përfshinte ndryshime të tilla si kufizimi i kompetencave të Gjykatës së Lartë, heqja e kontrollit të gjyqësorit mbi qeverinë dhe fuqia për të pasur një fjalë në emërimet gjyqësore.

Kanë kaluar 32 javë me demonstrata masive të mbajtura çdo javë në dhjetëra pika të ndryshme në të gjithë vendin, veçanërisht në qytete si Tel Aviv, Kudsi Perëndimor, Haifa dhe Herzliya, me pjesëmarrjen e dhjetëra mijëra izraelitëve.

Dhjetëra mijëra demonstrues që mbanin flamuj izraelitë mblidhen përpara kompleksit qeveritar në rrugën Kaplan çdo javë në Tel Aviv.

Një grup në këtë turmë përçon një mesazh politik ndryshe nga protesta kryesore në shesh.

Këta hebrenj, të cilët janë kundër pushtimit të Palestinës, po përpiqen të tregojnë faktin se problemi më i madh i Izraelit është okupimi dhe se fillimisht duhet t’i jepet fund okupimit për të luftuar për demokracinë.

Simboli “shalqirit” në vend të flamurit palestinez

Shalqiri është një nga simbolet e luftës së Palestinës për liri në territoret e pushtuara.

Protestuesit kundër pushtimit përdorin simbolin e shalqirit në rrobat dhe pankartat e tyre, pasi përmban të njëjtat ngjyra (kuqe-gjelbër-bardhë-e zezë) si flamur i Palestinës, pasi autoritetet izraelite penguan të shpaloset flamuri palestinez.

Duke folur për Anadolu, kundërshtarët e pushtimit folën për rregullimin gjyqësor të qeverisë Netanyahu dhe politikat e ekstremit të djathtë, protestat mbarëkombëtare dhe mendimet e tyre për pushtimin e Palestinës.

Yaara Alaluf, një akademike historiane, paraardhësit e së cilës emigruan nga Turqia në Palestinen e pushtuar dhe rrënjët e së cilës bazohen te hebrenjtë e Izmirit, thotë se ata kanë “dy role” në këto demonstrata.

Duke theksuar se janë mbledhur këtu për të thënë se nuk duan një demokraci që ekziston vetëm për popullin hebre, gruaja hebreje tha: “Ne duam barazi dhe një jetë të mirë për të gjithë në çdo shtet. Por nuk mjafton të thuash ‘demokraci’ kur jeton në një shtet që pushton tokat e miliona njerëzve dhe pengon kthimin e miliona refugjatëve (palestinezë)”.

“Nuk mund të ketë demokraci me regjimin e aparteidit”

Psikologia klinike, Yedida Turkenich, tha se e sheh veten si “një nga linjat e moderuara në bllokun anti-pushtues”.

Turkenich beson se pushtimi ka një vend shumë të rëndësishëm në krizën gjigante në demokracinë izraelite, por ajo thekson se ka arsye të tjera për këtë krizë.

Ajo tha se pabarazia ndaj hebrenjve Mizrahi (emri i zakonshëm që u jepet hebrenjve nga Lindja e Mesme, Afrika e Veriut, Azia Qendrore dhe Kaukazi) theksuan arsyet si rritja e fuqisë së seksioneve ultra-fetare hebreje dhe dobësimi i ndarjes së pushteteve në vend.

Duke theksuar se ajo beson në një zgjidhje me dy shtete, Turkenich tha: “Por ne duhet të sigurohemi se kemi siguri të mjaftueshme për Izraelin. Unë dua siguri të mjaftueshme edhe për palestinezët”.

“Demokracia nuk bëhet me pabarazi. Nuk ka demokraci me regjim aparteid”, tha Turkenich./AA

NDANI KËTË POSTIM

Mund tju interesojne