Pse nuk shpëtojmë nga familjet dhe paratë e gatshme? Globalistët përparimtarë të financuar nga Soros që përdorin Covid-19 për të shtyrë “zgjidhjet teknokratike” të veta

Nga: Helen Buyniski

Aktivistët teknokratë janë plot me zgjidhje për krizën e koronavirusit, të njëjtat zgjidhje që ata i shtyjnë prej vitesh. Cfarë problemi nuk do të zgjidhej duke hequr familjen, intimitetin dhe gjërat e tjera që ne i konsiderojmë si të mira?!

Nën rubrikën e nderuar nga koha e “kurrë mos lejoni që një krizë e mirë të humbasë”, të dyshuarit e zakonshëm kanë dalë nga punimet e drurit për të kërkuar “zgjidhjet” e tyre të favorizuara si përgjigje për pandeminë e koronavirus dhe krizën ekonomike të shoqëruar prej saj. Sigurisht, ata i kanë shtyrë këto iniciativa për vite me radhë, dhe ka një arsye (ose tre) që ata nuk kanë qenë jashtëzakonisht të popullarizuar, ata do të kërkojnë plotësisht ngritjen e modeleve aktuale shoqërore, dhe pak kanë fuqi të përballojnë një ndryshim të tillë themelor.

Por kohërat e dëshpëruara kërkojnë masa të dëshpëruara. Me siguri ka diçka me vlerë në këto projekte revolucionare? Le të hedhim një vështrim, tek ato …

Shfuqizimi i parave

Në pamje të jashtme, bërja larg me monedhën fizike në mes të një epidemie do të dukej e kuptueshme. Urtësia e zakonshme thotë se kartëmonedhat janë të pista, dhe është logjike të mendosh se mund të përhapin sëmundje. Raportet se Kina po “karantifikonte” dërgesat e parave të gatshme, shoqëruar me një këshillë të Organizatës Botërore të Shëndetësisë për të përdorur pagesa pa kontakt kudo që të bëjë të mundur në mënyrë që të shmanget përhapja e koronavirusit, kanë shkuar në një rrugë të gjatë drejt miratimit të prodhimit për konceptin e hedhjes së parave në tërësi.

Sidoqoftë, Instituti i Teknologjisë në Masaçusets (MIT Tech Review) nuk gjeti ndonjë provë të vërtetë që paratë e gatshme kanë qenë një ndikues për koronavirusin, pasi kanë pyetur disa mikrobiologë për të arritur në fund të çështjes. Kjo nuk do t’i ndalojë ithtarët e shoqërisë pa para të shtyjnë teorinë, natyrisht, por kjo do të heqë fryrjen nga lundrimet e tyre (dhe ndoshta shitjet e tyre). Ka shumë energji pas lëvizjes për të hequr ekonominë nga paratë e gatshme, pesha të rënda teknokratike si Forumi Ekonomik Botëror, ish-shefi i Bankës së Anglisë, Mark Carney, dhe natyrisht CEO i Facebook, Mark Zuckerberg, kanë investuar të gjitha burimet serioze në një projekt të tillë. Ideja tashmë është duke fituar një monedhë të rrjedhës kryesore (pa ndonjë qëllim të parashikuar): një propizim për “dollar dixhital” bëri rrugën e tij në faturën e stimulit të koronavirusit të SH.B.A.-së. Ndërsa u hoq përfundimisht, ithtarët e shoqërisë pa para kanë vazhduar ta mbrojnë atë, duke e arsyetuar se është mënyra më e shpejtë e marrjes së parave të mbështetjen në duart e Amerikanëve. Ndërsa Rezerva Federale derdh triliona dollarë të marra nga ajri i hollë në ekonomi, duket se është e përshtatshme vetëm që Amerikanët gjithnjë e më shumë do të përqafojnë duke përdorur para imagjinare për të përfaqësuar një vlerë imagjinare.

Shfuqizohen mbetjet e lëndëve djegëse

Pandemia e koronavirusit është kapur nga kompleksi industrial i ndryshimit të klimës si dëshmi se bota duhet të kalojë larg nga mbetjet e karburantëve. Ndërsa çmimi i naftës ka rënë së bashku me tregjet përgjithësisht në kolaps, nxitësit e energjisë së rinovueshme kanë zhvendosur thirrjet e tyre nga lutja për planetin në lutjet për xhepat e investitorëve. Pse derdhni para në ndërmarrjet e paqëndrueshme të naftës kur mund të keni fitime të qëndrueshme me erën dhe diellin? Dr. Charles Donovan i Kolegjit Imperial, një nga zërat më të zhurmshëm që bën thirrje për një zhvendosje të frymëzuar nga koronavirusi në burimet e ripërtëritshme, pranoi në Forbes se një ekonomi e energjisë së rinovueshme nuk do të parandalonte pandeminë tjetër, apo edhe shërimin e shpejtë nga ai aktual, por i lidhte atë boshllëk me tërheqjet për “rezistencën” dhe “tablonë e madhe”.

Padyshim që duhet të thuhet diçka për marrjen e parave stimuluese të destinuara për bërësit e shistrave, operacionet e të cilëve ishin tashmë në pre-koronavirusin e kuq dhe investimin e tij në burime rinovueshme, veçanërisht sepse ka shumë mundësi që ndotja e ajrit të ketë kontribuar në numrin e lartë të vdekjeve të koronavirusit në zona si Italia veriore dhe provinca Hubei. Sidoqoftë, ka një anë të errët për thirrjen e Donovan për dekarbonizim. Marrja e kushteve të shpëtimit për zbatimin e “tranzicionit me karbon të ulët” po e mban peng industrinë në një axhendë në një mënyrë që të sigurojë vendime të nxituara, të pamenduara që do të merren në emër të përshtatshmërisë. Disa nga mbështetësit e klimës madje kanë lënë të kuptohet se ky është rezultati i dëshiruar i tyre, sinqerisht duke pranuar se ndryshimet dramatike të krijuara brenda natës për të luftuar epideminë do të thotë se ndryshimi po aq dramatik është i mundur në shërbim të hartimit të së ardhmes së tyre të gjelbër. “Dekarbononi me nxitim, pendohuni në kohën e lirë” mund të shpëtojë planetin, ose të shkatërrojë atë që mbetet nga industria post-koronavirus, në të njëjtën mënyrë, nuk është diçka që duhet ndërmarrë në një kohë paniku.

Shfuqizon privatësinë

Ndërsa legjislacioni i lidhur me koronavirusin mbron mbrojtjen e intimitetit dikur të parashikuar në ligj, disa aktivistë besojnë se ne duhet të heqim dorë nga ky nocion i vjetëruar tërësisht dhe thjesht të përqafojmë mikrochipin. Bill Gates ka qenë një nxitës i entuziazmuar i idesë, duke e rritur atë rastësisht gjatë një interviste në Gati “Më pyet për cdo gjë” në përgjigje të një pyetjeje. Miliarderi nga Microsoft-i kthyer nga “efilantropi” u përgjigj në një pyetje se si qeveritë mund të vendosin se cilat biznese janë “thelbësore” gjatë një krize duke sugjeruar përdorimin e “certifikatave dixhitale për të treguar se kush është rikuperuar ose është testuar kohët e fundit ose kur kemi një vaksinë kush e ka marrë atë”. Eee atje, shok. Gates ka financuar kërkime në “tatuazhet me pika kuantike” që njëkohësisht vaksinojnë dhe lënë një procesverbal të vaksinimit, duke lejuar marrësit e qëllimit të identifikohen si të tillë pas faktit. Ai gjithashtu mbështet iniciativën ID2020, e cila në fund të vitit të kaluar njoftoi planet për të implantuar teknologjinë biometrike të identitetit tek foshnjat e lindura në Bangladesh dhe njerëzit e pastrehë në Austin, Texas. Artikujt në lidhje me iniciativën dystopiane kohët e fundit patën një përgënjeshtrim që hodhi poshtë paralajmërimin se programi “nuk është qëllim për të ndjekur individët, siç pretendohet nga disa teoricienë konspirative. Eee, kjo është një lehtësim!

Ndërkohë, kompani të shumta të teknologjisë, përfshirë Google, brohoritësit shtetëror të mbikëqyrjes në Palantir, dhe (raportohet se) vetë industria globale e telefonisë celulare është në faza të ndryshme të programeve për të ndjekur përhapjen e koronavirusit duke përdorur të dhënat e vendndodhjes të mbledhura nga telefonat e njerëzve. Të dhënat supozohet se janë anonimizuar, por duke pasur parasysh historinë e pasaktë të ndërmarrjeve të teknologjisë për të paguar shërbimin e buzëve në intimitet ndërsa ushqehen të dhënat e përdoruesve në agjencitë qeveritare, për të mos thënë asgjë të rrjedhjeve katastrofike, mendoj se mund të falemi për nxitjen e kujdesit para se të nxitemi drejtpërdrejt në këtë ide të veçantë e guximshme, Bota e Re.

Shfuqizon familjen

Kriza e koronavirusit është e pashembullt në sasinë e përçarjes që ajo ka shkaktuar, dhe pritet që të ndodhin manifestime të çuditshme. Por thirrja për të shfuqizuar familjen “sepse koronavirus”, botuar nga OpenDemocracy, është në një klasë në vetvete. Shkrimtarja, Sophie Lewis, duket e mahnitur me idenë e familjeve që izolohen së bashku, sepse shtëpitë e familjes janë hapësira “thelbësisht të pasigurta”, të cilat rriten me pabarazi. Ekzistenca e marrëdhënieve abuzive mbahet si dëshmi se vetë familja është një strukturë shtypëse, ndërsa punët e shtëpisë krahasohen me tortura psikologjike. Në vend të kësaj, ajo i bën thirrje shoqërisë të hapë dyert e burgjeve dhe qendrave të paraburgimit dhe t’i strehojë banorët në “pallatet e tyre private”.

Mund të jetë e thjeshtë të hidhet poshtë si një pikëpamje ekstreme se “mënyra private qua e familjes së riprodhimit social ende, sinqerisht, tërheq. Ajo kombëtarizon gjinitë, dhe racën. Kjo na normon për punë prodhuese. Kjo na bën të besojmë se jemi ‘individë’”. Por ky nuk është thjesht një blog personal, ose një reklamëe disa dorashkave të  fëmijëve ky është një degëzim i sponsorizuar nga disa organizata me shumë ndikim, përfshirë këtu Fondacionet e Shoqërisë së Hapur të George Soros. Eshtë e qartë se duhej të kalonte një lloj aprovimi editorial para se të botohej. “Distancimi shoqëror” mënjanë, nuk ka asnjë arsye logjike që koronavirusi duhet të na bëjë të lëmë mënjanë lidhjet tona familjare, dhe njeriu duhet të pyes veten pse një prizë si kjo është në rregull me thirrjen e të tjerëve që të heqin pjesët e jetës që për shumicën prej nesh, ia vlen të jetosh. /Gazetaimpakt/rt/

NDANI KËTË POSTIM

Mund tju interesojne