Kultura Opinion

Akademik: M’sia thotë se përndjekjet e shiitëve tregojnë që jemi duke u bërë një komb intolerant mysliman

Nga Hemananthani Sivanan

Akademikët besojnë se Malajzia po bëhet shpejt një komb musliman jotolerant dhe po nxisin muslimanët Malajzian të flasin.

Kjo vjen pas persekutimit të vazhdueshëm kundër pakicës myslimane shia në vend.

Prof Dr Syed Farid Alatas, një profesor i sociologjisë në Universitetin Kombëtar të Singaporit, thotë se muslimanët shia u ndaluan në Malajzi pasi u panë si të devijuar, duke shtuar se perceptimet e tilla duhet të ndryshohen.

“Ne duhet të shkojmë kundër valës. Unë uroj që ai (Ministri në Departamentin e Kryeministrit Datuk Seri Dr Mujahid Yusof) do të (zë) të shprehte më shumë kundër persekutimit të muslimanëve shiitë.

“Ai e bëri të dukej sikur ishte në rregull (për të kryer bastisjen). Malajzia është bërë një nga vendet më ekstremiste islamike në botë. Sunitët duhet të zgjohen”, tha ai në një forum të titulluar “E ardhmja e Umetit : Zërat e unitetit dhe harmonisë “të Shtunën (28 Shtator).

Në fillim të këtij muaji, Departamenti Fetar Islamik Selangor (Jais) kishte bastisur disa funksione private nga myslimanët shia pasi mësimet janë të ndaluara në Malajzi.

Mujahid më vonë tha se bastisja e kryer nga autoritetet fetare ishte kryer sipas procedurës operative standarde Jais.

Syed Farid tha që Malajzia duhet të kthehej në vitet 1980 e cila kishte një fetva (aktvendim) që e njohu shia si një sekt të ligjshëm në Islam.

Ai shtoi se dijetarë të shquar ndërkombëtarë të sunitëve duhet të ftohen në Malajzi për t’u treguar muslimanëve se këtu ekzistojnë mendime midis ulematëve sunitë (dijetarë) që nuk janë në përputhje me mendimet anti-shia.

“Ishte ligjërimi i studiuesve fetarë zyrtarë në shtetin (Malajzi) ai që krijoi një imazh të shiitëve  që ngadalë po bëhet i rrënjosur në mendjet e njerëzve.

“Këto pikëpamje po bëhen ngadalë të pranuara. Kështu që nëse nuk jemi të kujdesshëm, gjenerata e ardhshme e muslimanëve do të jetë plotësisht intolerant ndaj muslimanëve që nuk praktikojnë dhe besojnë në të njëjtën mënyrë siç bëjnë sunitët,” u tha ai gazetarëve nga ana tjetër.

Panelistët e tjerë përfshinin Presidentin e Lëvizjes Ndërkombëtare për një Botë të Drejtë (JUST) Dr Chandra Muzaffar, themeluesin e Frontit të Rilindjes Islamike Datuk Dr Ahmad Farouk Musa, Institutin Ndërkombëtar të Mendimit Islam dhe Qytetërimit (ISTAC-IIUM) Prof Datuk Dr Osman Bakar i moderuar nga Dr Sharifah Munirah Alatas, një akademik i specializuar në gjeopolitikë.

Dr Chandra tha që ulematë në Malajzi duhet të hapin mendjen e tyre për të kuptuar muslimanët shiitë në vend që ishin subjekt i arrestimeve dhe shkeljes së të drejtave të tyre.

“Ne kemi një segment të ulameve në Malajzi të cilët janë anti-shia. Ata (shia) nuk po flasin për shumim, ata thjesht praktikojnë.

“Ulemata duhet të jetë me mendje të hapur dhe të përpiqet të kuptojë se çfarë po ndodh. Është sikur të duam që Islami të projektohet si fe që është kundër të menduarit, kundër reflektimit”, tha ai.

Chandra tha se dallimet fetare midis dy sekteve, ndikimet gjeopolitike dhe ngjarjet kryesore në dekadat e fundit kishin formuar përçarjen midis sunnitëve dhe shiitëve.

Ai tha se kjo përfshin Revolucionin Iranian të vitit 1979 dhe pushtimin e vitit 2003 të Irakut nga fuqitë e kombinuara perëndimore të Shteteve të Bashkuara dhe Mbretërisë së Bashkuar.

“Ne duhet të forcojmë mirëkuptimin tonë rreth gjeopolitikës, kështu që ne nuk kemi ngecur në një interpretim që është e kundërta e realitetit,” tha ai.

Dr Ahmed Farouk tha në Azinë e Jugut, ku kishte pakica të konsiderueshme shia, nuk kishte histori të ndonjë konflikti në shkallë të gjerë Suni-Shia deri në dekadën e fundit.

Ai tha se ka nevojë për të kuptuar gjeopolitikën, në atë që fuqitë e mëdha manipuluan ndarjet sektare në ndjekje të interesave të tyre, duke shtuar se për të parandaluar konfliktet sektare , qeveritë myslimane – qoftë Suni apo Shia – duhet të respektojnë të drejtat e qytetarëve të tyre pavarësisht nga bindjet e tyre fetare.

“Së dyti, vendet muslimane duhet të heqin dorë nga përdorimi i fesë si një instrument i sigurisë dhe politikës së jashtme dhe në vend të kësaj të përqëndrohen në mënyra praktike të zgjidhjes së konfliktit.

“Qeveritë muslimane gjithashtu duhet të parandalojnë çdo gjuhë të urrejtjes ndaj pakicave muslimane në vendin e tyre,” tha ai.

Ndërkohë, Osman tha se neglizhenca e shumë shkencave shoqërore në botën muslimane ka dobësuar zërat e unitetit dhe harmonisë.

Zërat e unitetit dhe harmonisë mund të identifikohen në tre fusha kryesore të dijes, përkatësisht filozofi, sufizëm dhe maqasid shia (objektivat e ligjeve islame), tha ai.

“Disa vende ndalojnë filozofinë nga kurrikula e tyre arsimore dhe disa ndalojnë sufizmin, kështu që zërat e tyre janë bërë të heshtur,” tha ai.

Për të promovuar unitetin dhe harmoninë si zgjidhje për ndarjen në Umet, Osman tha që këto zëra duhet të shumëzohen dhe të luajnë një rol aktiv në shoqëri.

Ai gjithashtu tha që shumë muslimanë ishin të lumtur dhe më të rehatshëm por që kjo nuk do të ishte unitet.

“Uniteti është i ndryshëm. Ne nuk mund të krijojmë diversitet pa unitet. Jepu hapësirë ​​zgjedhësve të këtij diversiteti,” tha ai./gazetaimpakt/msn

OPINIONE