Islamofobi

Islamofobia vazhdon rritjen e saj në Australi

50111005. Madrid.- Un amplio abanico de asociaciones islámicas, entidades de la sociedad civil y redes de jóvenes en España, organizan una concentración en el centro de Madrid, con el objetivo de manifestar su rechazo al acto terrorista que ha golpeado el miércoles siete de enero en la sede del semanario francés “Charlie Hebdo” en el corazón de Paris, y que causó la muerte de 12 personas y varios heridos. NOTIMEX/FOTO/JUAN CARLOS ROJAS/FRE/WAR/

Ekzistenca dhe rritja e islamofobisë në Autrali është një ndër debatet më të
përfolura kohët e fundit. Ndërkohë që muslimanët insistojnë që është reale dhe në një shkallë të konsiderueshme .
Një ndër arsyet kryesore pse islamofobia nuk meret seriozisht mund të jetë nga
mungesa e të dhënave cilësore mbi cështjen . Arsyeja kryesore pse islamofobia nuk është marrë seriozisht mund të jetë për shkak të mungesës së të dhënave cilësore mbi këtë çështje. Shumica e kërkimeve të deritanishme u përqëndruan në anketat e kryera mbi ndjenjat negative të jomuslimanëve. Por studimi ynë i ri raporton mbi incidentet aktuale islamofobe, dhe qëndron për të ndryshuar se si islamofobia shihet në Australi.

Raporti është i bazuar në 243 raste të incidenteve të verifikuara islamofobe të
mbledhura gjatë 14 muajve 2014-2015. Në këtë drejtim, ky është studimi i parë i
këtij lloji në botë.

Marrja e të dhënave për incidentet islamofobike është dukshëm e vështirë, meqë muslimanët në përgjithësi kundështojnë të raportojnë dhe nuk ka pasur vend të sigurt për t’u ankuar ose raportuar derisa u krijua Regjistri i Islamofobisë së Australisë në vitin 2014. Në dy javët e para të regjistrit u raportuan 33 incidente .Është e lehtë të supozohet se 243 raportet janë vetëm maja e ajsbergut.

Përkufizimi më i thjeshtë i islamofobisë është forma e veçantë e racizmit që
përfshinë “qëndrime ose ndjenja negative pa dallim drejtuar Islamit dhe
Muslimanëve”. Një incident islamofobik është çdo veprim i përbërë nga urrejtja
abuzive, fyerja dhe dhuna që u shkaktohen muslimanëve në jetën e tyre të përditshme.

Raporti verifikoi incidentet duke kontaktuar personat e përfshirë dhe duke kontrolluar faktet, duke i analizuar dhe klasifikuar ato si online ose offline, nivet e ashpërsisë, ku dhe si ndodhën, vulnerabilitetin e viktimave, natyrën e abuzimit dhe ndikimin e saj mbi viktimat.

Gjetjet kryesore të raportit

Gratë, veçanërisht ata që janë të mbuluara (79.6% e viktimave femra) kanë qenë
targeti kryesore të islamofobisë. Një nga tre viktimat femra kishin fëmijët e tyre me
ta në kohën e incidentit të raportuar.
Një grua tha:
Zëri i saj u ngrite shumë kështu që unë nuk jam i sigurt nëse ata filluan të më ndjekin në këmbë, porsapo hyra në qendrën mjekësore në Pitt Street, unë nuk kam
dëgjuar ose kam parë ndonjë gjë tjetër prej tyre. Unë jam shtatëzanë 19 javë dhe
kurrë nuk kam ndier aq frikë në jetën time … Mendova se po përpiqeshin fizikisht
të dëmtonin vajzën time dhe mua. Kishte shumë kalimtarë por nuk erdhën në
ndihmën time …

Nga autorët, 98% u identifikuan nga ata që e raportuan atë si etnikisht Anglo-Celtic.
Autorët kishin tri herë më shumë gjasa të ishin meshkuj. Ndërsa meshkujt vetëm
kishin më shumë gjasa të ishin autorë të sulmit, gratë e vetmuara muslimane
prireshin të ishin viktima.

Pas kërcënimeve verbale dhe sulmeve, ngacmimi fizik ishte kategoria e dytë më e
lartë e incidenteve (29.6%). Shumica e sulmeve fizike të raportuara kanë ndodhur
në New South Wales (60%) dhe Victoria (26.7%). Queensland ishte veçanërisht i
lartë duke marrë parasysh popullsinë e vogël të muslimanëve në atë shtet.

Nga sulmet islamofobe në person, 48% ndodhën në hapësirat e mbushura me njerëz që ishin frekuentuar çdo ditë – qendrat tregtare dhe stacionet e trenave ishin më të zakonshmet.

Isha duke ecur me kokën poshtë dhe një grup i meshkujve të rinj thërrisnin “ISIS
BITCH”, “kthehuni tek vendi ku keni ardhur” dhe thërrisni dhe dikush thjter thotë
“shh ose ajo do të të sulmoje”. Dhe më ndoqën në rrugë. Asnjë nga stafi i trenit
nuk më ndihmoi ose i ndaloi ata.

Kjo pritet, pasi myslimanët kanë më shumë gjasa të hasen islamofobët në vende
publike të mbushura me njerëz. Ajo që është shqetësuese është se sulmet ndodhin përpara fëmijëve dhe një numër të madh të personave që kalojnë duke rrezikuar normalizimin e islamofobisë.

Më tej, askush nuk ndërhyri në 75% të incidenteve të raportuara, edhe pse gjysma e incidenteve ndodhën në vende publike të mbushura me njerëz. Në mënyrë
inkurajuese, megjithatë, një nga katër incidentet publike morën ndërhyrje nga jo-
muslimanët dhe interesante që jomuslimanët përbënin rreth 25% të raportuesve të dëshmitarëve. Tha një dëshmitar:
Sot kam qenë dëshmitar i dy meshkujve rreth moshës të vona të të 40-ave ,në
mënyrë verbale duke abuzuar me një grup prej rreth gjashtë zonash të veshur me
shami, me fëmijët e tyre … një nga burrat po bërtiste me ta “është faji yt i ndyrë,
nuk je i mirëpritur këtu” I pyeta gratë në qoftë se ishin në rregull, disa prej tyre më
pohuan duke lëvizur kokën dhe më buzëqeshën.

Incidentet në internet karakterizohen nga shprehje e ashpër e urrejtjes dhe që
dëshironin të dëmtojnë myslimanët. Nga 132 incidentet online, 37% kanë synuar
individët me emër, dhe në 51.4% kanë kërcënuar se do të dëmtojnë targetin.
Në një rast, një autor ka shkruar për një qëndër kujdesi për fëmijët myslimanë në
Perth:
Prisni derisa te digjni bashkimin poshtë. Shkatërrues të pistë.
Ka pasur një lidhje midis një rritje të incidenteve islamofobike me protesta publike, debat mbi legjislacionin që prek myslimanët, dhe sulmet terroriste, pavarësisht nëse ato ndodhën në Australi ose jashtë. Në mënyrë domethënëse, terrorizmi u referohet qartë në vetëm 11% të incidenteve.

Duke iu përgjigjur raportit

Ekzistojnë tri përgjigje të mundshme për raportin.

E para është të shpjegojë islamofobinë si rezultat i pafat i konflikteve ndërkombëtare, kërcënimi i terrorizmit dhe radikalizimi. Ndonëse kjo qasje mund të duket të shpjegojë ngritjen e islamofobisë, ajo e ndryshon fajin ndaj viktimave:
myslimanë të zakonshëm australianë të pafajshëm.
Realiteti është se viktimat nuk kanë të bëjnë aspak me konfliktet ndërkombëtare,
terrorizmin apo radikalizmin. Ata janë thjesht në fund të marrjes së zemërimit dhe të tërbimit të shkaktuar nga përgjithësimi islamofobik.
Në mënyrë domethënëse, dëshmitë e paraqitura në raport sugjerojnë se islamofobia nuk është e rrënjosur në terrorizmin islam siç mendohet më parë, por rrënjosur në praninë e muslimanëve në Australi.

Përgjigjja e dytë e mundshme është të zbardh raportin me frikën se njohja e
islamofobisë mund të interpretohet si një pranim i diçkaje që në thelb është e
gabuar me shoqërinë australiane.
Muslimanët kanë ngritur çështjen e islamofobisë në mënyrë të vazhdueshme,
veçanërisht pas 11 shtatorit dhe pushtimit të Afganistanit dhe Irakut. Reagimi
shpesh ka qenë qëndrimi – australianët gjithmonë zgjedhin të sapoardhurit, duket se është radha e muslimanëve, së shpejti do të largohet ashtu si për të tjerët në të
kaluarën. Problemi është se nuk po largohet: ajo po rritet.
Njohja e islamofobisë nuk pakëson arritjet e shoqërisë australiane dhe suksesin e
multikulturalizmit të saj. Ajo thjesht do të nxjerrë në pah një problem shoqëror që
nuk mund të injorohet ose minimizohet më.
Përgjigja e tretë është ajo demokratike – të marrim seriozisht gjetjet e këtij raporti
dhe të investojmë në hulumtime të mëtejshme dhe zhvillim të politikave.

Raporti është një mundësi për të diskutuar hapur islamofobinë në mënyrë që strategjitë të mund të zhvillohen për ta kundërshtuar atë si një kërcënim kombëtar dhe një problem shoqëror.
Një aspekt i rëndësishëm i demokracisë liberale australiane është mbrojtja e
pakicave të saj. Minoritetet nuk kanë gjithmonë një zë në politikë apo media, dhe shpesh mund të gjejnë veten të zhytur plotësisht nga perceptimet dhe antagonizmi negativ.

Injorimi i islamofobisë do ta ngrejë problemin më thellë. /Gazeta Impakt

OPINIONE

INTERVISTA