Bota

Facebook bllokon faqet me MILIONA abonentë pasi CNN raporton lidhjet e tyre me RT

Facebook ka pezulluar disa llogari të drejtuara nga Maffick Media, pa paralajmërim paraprak, menjëherë pasi CNN ka drejtuar një raport mbi lidhjet e perceptuara të kompanisë me Kremlinin.

Në atë që duket të jetë një hap i ri në luftën e gjigantit të mediave sociale kundër “propagandës ruse” të perceptuar, Facebook hoqi, pa njoftim paraprak, disa faqe që ofrojnë përmbajtje video. Rrjeti i mediave sociale tha se do t’u kërkonte administratorëve të Soapbox , Back Then   dhe Waste-Ed   për të zbuluar “lidhjet e tyre ruse”.   Facebook gjithashtu pezulloi një faqe tjetër Maffick , In The Now, e cila fillimisht ishte një shfaqje e transmetuar nga RT.

“Njerëzit që lidhen me Faqet nuk duhet të mashtrohen se kush është prapa tyre. Ashtu si e kemi rritur zbatimin tonë të sjelljes së koordinuar joautentike dhe spamit të motivuar financiar gjatë vitit të kaluar, ne do të vazhdojmë përmirësimin në mënyrë që njerëzit të marrin më shumë informacion rreth Faqeve që ndjekin, “tha një zëdhënës i Facebook në deklaratë.

Megjithatë, asnjë kërkesë zyrtare nuk ishte paraqitur ne Maffick Media, kompani gjermane që vepronte në të tre faqet. Ata nuk u njoftuan përpara faktit, gjë që nxiti një përgjigje me zemërim (postuar në faqen e parë të Maffick   në kohën e shkrimit) në të cilën ata i kanë quajtur politikat e Facebook- it “McCarthyism i ri”. Të tre faqet mbetën jashtë linje të hënën.

Llogaritë e saj u pezulluan pak pasi CNN publikoi një raport me titullin “Kremlini financon videot virale që synojnë mijëvjeçarët “, në të cilin renditën të tre faqet si pjesë e “fushatës së influencës” të Kremlinit,  synonte të rriturit e rinj amerikanë që nuk dyshonin.   CNN deklaroi se Maffick Media me bazë gjermane është“kryesisht në pronësi” nga agjencia e lajmeve video Ruptly – një degë e RT – dhe kështu është në xhepin e pasem të Kremlinit sipas tyre.

Një sekret i hapur

CNN gjithashtu akuzoi në mënyrë të përsëritur Maffick për fshehjen e lidhjeve të saj të dyshuara me Rusinë për të mashtruar audiencën e saj. Derisa, në të vërtetë, asnjë nga faqet nuk mbante një vulë me ngjyra të ndezura që thoshte “të paguara nga Kremlini”, asnjëherë nuk u ishte kërkuar që ta bënin këtë. Përveç kësaj, nuk u bë asnjë përpjekje e veçantë për të fshehur burimet e financimit – siç vërtetuan vetë gazetarët e CNN-së, të cilët përdorën një bazë të dhënash komerciale të regjistrave komercialë për të marrë dokumente që tregojnë se Maffick është 51 përqind (që CNN përgjithësohet si “kryesisht” ) në pronësi të Ruptly.

Pjesa tjetër e afërt i takon drejtorit ekzekutiv të Maffick Anissa Naouai , një gazetare amerikane me prejardhje tuniziane. Para nisjes projektin e saj të pavarur, Naouai themeloi shfaqjen In the Now, e cili u transmetua nga RT International  dhe me pare ka punuar si reportere dhe prezantuese për RT. Ajo thotë se kompania punon plotësisht në Berlin dhe punëson amerikanë si përkthyes të pavarur.   Veçanërisht, In The Now kishte mbi 2.5 miliardë shikime në Facebook .

Rastësisht, raporti i vetë CNN u bazua në një tip nga Fondi Gjerman Marshall, i financuar nga qeveritë amerikane, gjermane dhe të tjera. Ndër arritjet e tjera të Fondit është pyetësori Hamilton 68 ‘Propaganda gjurmuese ruse’ – një faqe interneti që etiketon llogaritë e Twitter si ‘ndikim rus’ dhe ndjek aktivitetet e tyre bazuar në një metodologji të pazbuluar që është e pamundur të verifikohet – por është ende e simpatizuar nga shumë mediat kryesore ne SHBA si një mjet i besueshëm.

Pengesë e pashpjegueshme

Vendimi i Facebook për të mbyllur faqet e drejtuara nga Maffick eshte  i pashpjeguar deri më tani. Kompania nuk ka thyer asnjë nga rregullat e rrjetit social të mediave, të cilat deri më tani nuk kërkojnë që secili të shtojë detaje financimi në faqet e tyre në Facebook. Për më tepër, shumë kompani të tjera mediatike të mbështetura me paratë e qeverisë – përfshirë NPR, PBS, BBC, DW, CBC dhe AJ + – kurrë nuk duhej të merreshin me trajtime të ngjashme, vë në dukje Maffick .

Maffick u veçua për arsyen e vetme se Rusia është qeveria mbështetëse, thotë kompania.

Media Maffick thotë se është editorialisht e pavarur – por, sipas raportit të CNN, “shumica e përmbajtjes së saj duket se janë në përputhje të përkryer me shumicën e propagandës që del nga Kremlini” – që do të thotë, përmbajtja nuk përputhet me pikëpamjen kryesore të politikave amerikane.

Nëse unë kundërshtoj një luftë te Shteteve të Bashkuara, a do të thotë kjo automatikisht se unë do të akuzohem si e lidhur me Kremlinin? Me këtë histeri ruse që po përjetojmë tani ndihem sikur kjo është një taktikë shumë e rrezikshme McCarthyiste për të thënë se pikëpamjet e majta, pikëpamjet kundër luftës janë vetëm pikat e diskutimit të qeverisë së Kremlinit.

Kjo është ajo që Rania Khalek , presidentja amerikane e Soapbox – një nga video showet e Maffick  në Facebook – i tha CNN kur u pyet për lidhjet e saj të dyshuara me Moskën.

Secila prej faqeve të fshira kishte dhjetëra mijëra ndjekës në Facebook , ndërsa videot e tyre shiheshin “dhjetëra miliona herë”, sipas CNN – një nivel i popullaritetit që ndoshta nxiti Facebook të merrte masa të tilla drastike dhe të shpejta për t’i heshtur./ RT/ Gazeta Impakt

OPINIONE